+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Junior Member Amy'sEdge's Avatar
    Join Date
    Apr 2023
    Posts
    3
    Likes (Received)
    0

    I want to buy lifetime but i have one decisive question

    Will iniuria's csgo lifetime transfer to a cs2 lifetime when it comes out?
    Or i will have to wait until cs2 releases?
    Cuz to be honest iniuria seems like the best legit cheat and i really want to buy lifetime but
    I have that one question that is making me not do it for now
    Would really aprecciete a response
    Thx in advance
    ~ Amy'sEdge <3

  2. #2
    Customer
    Join Date
    Mar 2023
    Posts
    35
    Likes (Received)
    8
    There was like, 50 threads that talked about this.
    Yes lifetime will transfer to CS2

  3. #3
    Junior Member Amy'sEdge's Avatar
    Join Date
    Apr 2023
    Posts
    3
    Likes (Received)
    0
    Ty for the answer <3

  4. #4
    Customer
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    9
    Likes (Received)
    3
    I see only a few where Krazor haven't said particularly that lifetime will transfer or not ?

  5. #5
    Moderator Kraazor's Avatar
    Join Date
    Jul 2019
    Location
    Michigan / Detroit
    Posts
    2,464
    Likes (Received)
    815
    Quote Originally Posted by soumocsgo View Post
    I see only a few where Krazor haven't said particularly that lifetime will transfer or not ?
    For the 300th time, yes, the lifetime will transfer to CS2 !

  6. #6
    Customer
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    38
    Likes (Received)
    10
    Not related to the thread and sorry for asking but do u think there will be a banwave before cs2 cuz theres been a fuz going on about Vac Live that it will be a strong anticheat

  7. #7
    Moderator Kraazor's Avatar
    Join Date
    Jul 2019
    Location
    Michigan / Detroit
    Posts
    2,464
    Likes (Received)
    815
    Quote Originally Posted by rishavmitra72 View Post
    Not related to the thread and sorry for asking but do u think there will be a banwave before cs2 cuz theres been a fuz going on about Vac Live that it will be a strong anticheat
    Hmm, I have no info about it, tho I dont really think there would be one since Red TF waves are the ones that "clean" the userbase the most!

    pd: I dont like to throw oppinions over topics I do not know

    Regards, K

  8. Likes rishavmitra72 liked this post
  9. #8
    Customer
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    38
    Likes (Received)
    10
    Ok sir! Thank you for the quick reply

  10. #9
    Moderator NATiON's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Location
    🦊
    Posts
    3,128
    Likes (Received)
    612
    VAC Live meme like Overwatch KI

    The only noteworthy change from vac to vac live are the livebans during a match like in Valorant

    Vac is shit and will be shit in the future

    so take it easy and pray they dont do shit with it
    Wrong hwid? - Request one and wait https://www.iniuria.us/forum/profile.php?do=hwid
    Don't get activated instantly? - Just wait a little bit , some payments are on hold then and they need time
    Any Problems? - Open a thread https://www.iniuria.us/forum/forumdi...Client-Support
    Don't Spam me
    Steam


  11. Likes darius69 liked this post
+ Reply to Thread

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts