Experience after 6 weeks of use // Erfahrung nach 6 wöchiger Nutzung
[EN]
Enabled / Settings:
- Radar enabled (CTRL + mousewheel for zoom in/out)
- Spectatorinfo (Offset to the left of the crosshairs)
- Bombinfo enabled (Bar)
- Nadeprediction enabled (to see if a grenade lands in or in front of the palace exit on Mirage for example)
- Weaponsymbols enabled (to see where which weapons are located after the enemies have died)
Disabled / Not using:
- Aimbot
- Wallhack
- ESP
- RCS
Why I'm not using all this things which are writte in red?
In my 6 weeks of experience, I have regularly had the experience of accidentally pre-aiming the opponent.
In the demos after the games, I noticed that this didn't come across as credible. Lately I've only been playing with the functions written in green and it looks much more believable.
The current level is 11k Premier. I also have to admit that my movement, line ups and aim are fine on their own.
Strictly speaking, radar would be enough, but the other things are a little bonus on top. Take assault rifles or AWP directly from the ground etc.
[DE]
Enabled / Settings:
- Radar aktiviert (STRG+Mausrad um raus und reinzuzommen)
- Zuschauerinfo (Leicht links versetzt neben dem Fadenkreuz)
- Bombinfo aktiviert (Balken)
- Granatenlaufbahn vorhersehen (d.h. nie wieder die Smoke oder Moli failen bei Palace auf Mirage)
- Weaponsymbole aktiviert (direkt die besten Waffen aus den hintersten Ecken vom Boden aufnehmen)
Deaktiviert / Nicht in Benutzung:
- Aimbot
- Wallhack
- ESP
- RCS
Warum benutze ich die rotgeschriebenen Dinge nicht?
In meiner 6 Wöchigen Erfahrung habe ich regelmäßig festgestellt dass ich versehntlich den Gegner pre-aimed habe.
In den Demos nach den Matches kam das nicht glaubwürdig rüber in manchen Situationen.
In letzter Zeit spiele ich nur mit den grün geschriebenen Dingen und es sieht mehr glaubwürdig aus, selbst wenn man die Demo mehrmals anguckt aus meinem POV.
Aktueller Rank liegt bei 11k Premier. Zugegebenermaßem ist mein Movement, Aim und die Line-UPs von Hausauf ganz in Ordnung.
Streng genommen würde Radar schon ausreichen aber die anderen Dinge erleichtern es einfach ein wenig.